27 فروردین 1398
شماره خبر: 212969

شورای روابط عمومی های استان باید به برندی برای آگاهی مردم تبدیل شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

شورای روابط عمومی های استان باید به برندی برای آگاهی مردم تبدیل شود


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز با بیان اینکه شورای روابط عمومی های استان باید با فعالیت پویا و موثر خود به برندی برای آگاهی مردم تبدیل شود، اظهار داشت: شورای روابط عمومی های استان پیش از آنکه به کارکنان دولت و مدیران اجرایی استان معرفی شود باید تبدیل به برندی برای آگاهی مردم از فعالیت های خود شود.
حسین رحمانیان با بیان این مطلب در جلسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان که به میزبانی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در هر دستگاهی ممکن است معاونت ها و ادارات مختلفی وجود داشته باشد که هر یک شرح وظایف مختص به خود را دارند اما واحدی که در همه دستگاه های اجرایی وجود و حضور دارد؛ روابط عمومی است که این مهم حکایت از نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومی در بدنه دستگاه های اجرایی کشور دارد.وی افزود: با توجه به نقش مهم و اثرگذار روابط عمومی در پیکره دستگاه ها و سازمان ها باید به گونه ای در شورای هماهنگی روابط عمومی های استان عمل کرد که بتواند شاه بیت عملکرد مدیران استان باشد.مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز با اشاره به اینکه تعیین شعار رسالت در هر سال می تواند به فعالیت های شورای روابط عمومی های استان نظم دهد، خاطر نشان کرد: انتظام بخشی به فعالیت های حوزه روابط عمومی های استان در گرو برنامه ریزی مناسب و ترسیم چشم اندازی روشن است که دستیابی به آن در گرو برخی اقدامات از جمله تعیین شعار رسالت است که می تواند با هدف گذاری مناسب به فعالیت های این شورا نظم دهد.به گفته وی تحقق این مهم منجر به همگرایی و وحدت رویه در امور مرتبط با شورای روابط عمومی هاست که باید بیش از پیش مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.بخش دیگری از سخنان رحمانیان به برنامه ریزی مناسب برای بزرگداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی اختصاص داشت. وی در این رابطه با تاکید بر اینکه باید با برنامه ریزی مناسب روزی به یاد ماندنی و خاطره انگیز برای فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات ساخت، یادآور شد: امید است در سایه وحدت و همدلی میان اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که هر یک از آنان بر اساس بهره مندی از تجارب چندین ساله از نخبگان ارتباطات استان به شمار می روند، بتوانیم جشنی در خور شأن و مقام فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی برگزار نمائیم.
وحدت، پویایی، خلاقیت، مهارت محوری از جمله سرفصل های مدنظر در هیئت رئیسه است امید می رود در سایه یکپارچگی، همکاری و همیاری روابط عمومی های استان به منصه ظهور برسد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود